>Avalanche Studios en Square Enix releasen wekelijks een Dev diary, hier een recap van de afgelopen weken. Dikke explosies, brute moves en mooi graphics gegarandeerd!
De derde game alweer en het wordt nooit saai. De Devs komen altijd met nog meer actie en nog meer verwoesting. De centrale kracht van dit alles? Dat is natuurlijk Rico. Maar wie is hij eigenlijk?
In deze dev diary komt dit aan bod, evenals de wingsuit en de grappling hook. Nu nog meer mobiliteit om het land van Rico voor eens en voor altijd vrij te maken van een dictator. En hoe kan dat beter dat door pure vernietiging en explosies? Daar gaat de volgende dev diary over. Is het realistisch? Als je deze vraag stelt aan deze game dan heb je de vorige delen niet gespeeld. Wat Just Cause juist vet maakt zijn de dikke explosies en vernietigingen die je kunt aanrichten door de meest gekke shit uit te halen.
Dan de laatste dev diary. Deze gaat over de map. De map is 1000 vierkante meter groot. Een beste map dus. Reden om veelvuldig de fast travel te gebruiken? Misschien in andere games. Niet hier, in de diary komt naar voren dat het reizen alleen al leuk is. Dat heb ik ook zeker meegemaakt in de vorige delen. Per vliegtuig, helicopter, auto, boot of je wingsuit. Alles heeft bepaalde leuke eigenschappen en heeft redenen genoeg om de reis maar lekker te maken. De laatste hebben we ook al gepubliceerd in een apart artikel maar voor de volledigheid toch maar even alles bij elkaar gepakt
De game komt uit op 1 december 2015 voor op de PS4, Xbox One en PC. Mooie graphics gegarandeerd dus!