>Als er één ding is waar Blizzard erg goed in is, is het de communicatie met de gamers. Met haar community. Met de mensen waar Blizzard haar geld aan verdient. Een ludieke actie van een aantal gamers om koekjes te financieren voor het Overwatch team is verandert in een actie om een goed doel te steunen.
Het originele idee was om het team van Blizzard met kerst te verrassen met wat koekjes. Goede koekjes. Koekjes die, inclusief verzending, zo’n $2,50 per stuk zouden kosten. Gewoon om vanuit de gamers waardering te laten blijken voor de inzet van de mensen in de gamestudio. Speciaal voor deze actie werd een IndieGoGo project opgestart.
Het doel was om $625 bij elkaar te sprokkelen om zo de hele koekjesactie te financieren. Er zijn alleen zoveel donaties binnengekomen dat de IndieGoGo campagne al over de $2.000 heen is. En eerlijk is eerlijk, meer koekjes hoeven ze bij Blizzard niet. Daarom heeft Blizzard met de organisatie van de koekjesactie afgesproken dat iedere extra dollar die binnenkomt bovenop het originele streefbedrag, netjes naar een goed doel gaat. In dit geval het Amerikaanse Childs Play. Kijk, dat is nou een mooie kerstgedachte.