>Supercell zit niet stil en dat merken we met nieuwe wapens, upgrades, visuals en meer!
Hieronder een korte lijst van de belangrijkste aanpassingen en toevoegingen:
Wat opvalt is een nieuwe mijn. De schokmijn. Deze werkt hetzelfde als de schokbomwerker. Wanneer je HQ level 21 is kun je deze inzetten. Ook is er een nieuwe prototype, de schildgenrator. Deze buft de levenspunten van je HQ. Over prototypes gesproken, de levensduur is verkort van 12 naar 7 dagen. Je hebt nu ook meerdere nieuwe achievements, dit betekend dus nog meer diamanten verdienen!
Gevechtgroepen
Je kunt dus nu een co-leider aanstellen.
De sabotage kost nu minder.
Nieuwe lay-outs van basissen.
Prototypewapens nu ook in missies.
Leider en Co-leider andere chatkleur.
Prototypes
Een nieuwe dus genaamd de schildgenerator.
Level 1 kost 2 modules meer.
Level 3 kost 6 modules minder.
Hammerman laat meer modules achter.
In duikplekken kun je nu ook modules verdienen.
Shokgeweer doet nu minder schade.
Doemkanon doet meer schade en schiet sneller.
Schadeversterker heeft groter bereik.
Andere veranderingen
Nieuwe visuals boven de level 20.
Hammerman nu 7 waves van vijanden en heeft bootabilites.
Nu troepen aanvullen in je mapscherm.
Wapenmagazijn zie je de upgrade daadwerkelijk verwerken.
Nieuw wingeluid wanneer je ook een crystal hebt gewonnen.
Nieuwe laadschermhints.
De mogelijkheid om je basis op te slaan in diverse standen is weggehaald.
Voor een volledig overzicht check de Engelse site van de makers Supercell